Börja träna.

Jag har typ inte tränat sen i sommras/vår. Jag tänkte komma igång till hösten igen men helt ärligt så var jag så less på det o var för lat, och PANK! så ingen träning för mig på hela hösten/vintern. men de senaste vekorna så har jag verit så jävla taggad på att börja träna igen, komma igång, få lite figur, bättra styrka o kondition men jag vet inte hur jag ska lyckas sparka mig i arslet o göra något åt det. Jag är så trött hela tiden och jag fortfarande inte råd att köpa träningskort. Så jag tänkte att jag kanske kan börja träna hemma istället. 
Såg denna bild o tänkte att jag ska nog börja med detta varje dag (dock byta ut wall sit till plankan) och faktiskt börja komma igång lite, kanske till våren att ta sig ut o springa osv. Men en mjukstart är ju bra så det blir nog att köra på denna. Jag får helt enkelt göra dom i sömnen eftersom att jag är berädd att gå o lägga mig vid kl 5 på dagen. Lite taggade musik och träningskläder på helt enkelt. Eller är det så enkelt? ne, jag kommer nog inte göra ett skit utom att fortsätta svulla i mig julmat o godis.
 

Kommentera här: